رویا خانمممم:)رویا خانمممم:)، تا این لحظه: 23 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
خاطراتمون:)خاطراتمون:)، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

eli joooooonam

نمونه :)))))))))

1394/5/2 21:45
نویسنده : roya
326 بازدید
اشتراک گذاری

تبریییییک تبرییییکککک

 

دوستای گلم

 

امشب دخر داییم(نگین) یه خبر خوش به هممون داد مخصوصا من

 

مدرسه نمونه قبول شده

 

اخه من خیلی کمکش کردم و براش دعا کردم

 

اون قل دیگه هنوز معلوم نیس

 

گفتن باید 80درصد زده باشه

 

خداکنه که اونم قبول شه

 

من ازهمینجا به نگین جووونم تبریک میگم

 

 

واقعا حقش بود چون تلاش کرده بود

 

 

63.gifشما هم دعا کنین اون قل دیگه هم قبول شه63.gif

 

 

 

 

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

بابای ملیسا
2 مرداد 94 22:22
با سلام . ضمن تبریک به دلیل وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد ، از شما دعوت می کنم تا از وبلاگ ملیسا خانم دختر بابایی دیدن بفرمائید . خوشحال میشیم اگر با نظراتتون روزهای خاطره انگیزی رو برای دخترم به ارمغان بیارید . منتظر حضور شما هستیم .
roya
پاسخ
ممنون از نظرتون...حتما سر میزنم
♥نـیکـتـا♥
2 مرداد 94 22:26
مـــــــن براش دعـا می کنمـ مـرسی بـابت نظراتت. دوســـت دارمـ
roya
پاسخ
ممنون نیکتا جوونی...خواهش میکنم....منم دوستت دارم
*هليا*
2 مرداد 94 23:49
واقعا دست درد نكنه كه كمكش كردي يك تواب بزرگ كردي
roya
پاسخ
خواهش میکنم وظیفه ام بود دیگه
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 2:17
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم وبلاگت عالیه عزیزم بازم مثل همیشه مزاحمت شدم که بگم آپــــــــــــــــم دوست داشتی بیا و برام نظر بده عزیزم منتظرت هستم عزیزم الینا جون اگه برام 6 تا نظر بدی حتما جبران میکنم
roya
پاسخ
سلام گلممرسی نظر لطفتهحتما میام و بهت سرمیزنم
مامان رکسانا...
3 مرداد 94 7:07
تبریک میگم عزیزم...
roya
پاسخ
مرسی
همراه رایانه
3 مرداد 94 9:21
همراه رایانه مرکز شبانه روزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
ابجی مریلا (فاطمه)
3 مرداد 94 12:12
سلام وبلاگت خیلی عالیه یه سری به منم بزن نظر یادت نره!!
roya
پاسخ
ممنون عزیزززم[ باشه حتما سر میزنم
اتی مامان
3 مرداد 94 12:27
تبریک میگم عزیزم
roya
پاسخ
ممنون گلممم
❀عـســـل❀
3 مرداد 94 14:13
تبریک عزیزم
roya
پاسخ
ممنون گلم..
♥آیدا♥
3 مرداد 94 14:18
وبلاگ خوبی داری عزیزم ایشالله که قبول میشه
roya
پاسخ
ممنون..وب تو هم حرف نداره گلم...خداکنه
اتی مامان
3 مرداد 94 15:48
از طرف امیرعلی و ایلیا
roya
پاسخ
عاااااشقتوووونم وروجکاا
مامان مبینا
3 مرداد 94 16:08
تبریک میگم ب دختر داییتون ایشالله ک خواهرشم قبول بشه
roya
پاسخ
ممنونخداکنه قبول شه چون اونم واقعا تلاش کرد
مامان مبینا
3 مرداد 94 16:08
وبت عاااااااااااااااااالی رویا جون
roya
پاسخ
ممنون...وب شماهم عااااالیه
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 18:40
آفرین به دوستت
roya
پاسخ
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 18:40
تبریک میگم عزیزم
roya
پاسخ
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 18:41
منم براش دعا میکنم !؟
roya
پاسخ
ممنون میشم
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 18:41
مرسی عزیزم که اومدی پیشم
roya
پاسخ
خواهش میکنم
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 18:41
اگه بازم بیای وبم و برام هر چند تا نظر بدی حتما جبران میکنم عزیزم
roya
پاسخ
حتما میاااام گلممممم
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 18:42
یه سری هم بهم بزن عزیزم
roya
پاسخ
حتمااااا
مامان زهرا
3 مرداد 94 19:11
مبارکه ان شا الله خیرت بده امیدوارم اون قل دیگه ام قبول بشه.
roya
پاسخ
ممنون از نظر خوشگلتون
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 19:18
مــــــــــرسی عزیزم که اومدی پیشم و نظر دادی
roya
پاسخ
خواهش گلممم
*هليا*
3 مرداد 94 23:10
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم بهم سر بزن اپم گهگاهي نگاهي بيا وخوشحالم كن با نظراتت نظر بارونم كن خوشحال ميشم بهم سر بزني باي باي
roya
پاسخ
سلام هلیا جوونی...حتما بهت سر میزنم و نظر باااارونت میکنم گلممم
♥نـیکـتـا♥
3 مرداد 94 23:16
ســـــــــلامـ رویا جونمـ آپمـ خوشحال میشمـ بهم سر بزنیـــــــ بیای و 5 تا نظـر بدی حتما جبران می کنمـ. مـرسی بابت مهربونیاتـــــــــ
roya
پاسخ
حتما سر میزنم گلم...چشمممم
sorsorejoon
4 مرداد 94 11:34
تبریک میگممممم ایشالا همیشه همه تو زندگی شون موفق باشن
roya
پاسخ
مرسی..ممنون از دعای قشنگت
♥نـیکـتـا♥
4 مرداد 94 14:45
مرسی که بهم سر زدی.
♥نـیکـتـا♥
4 مرداد 94 14:52
مرسی که بهم سر زدی
roya
پاسخ
♥نـیکـتـا♥
4 مرداد 94 14:53
دوســـــــــــــــتت دارمــــــــــــــ
roya
پاسخ
منم همینطور
آبجی فاطمه
4 مرداد 94 21:36
اخی چه خوووووب.......انشالله اونم قبول میشه
roya
پاسخ
انشالله
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
4 مرداد 94 21:39
سلام رویا جون خوبی؟؟؟؟ ببخشید این روزا همش کلاس داشتم به خاطر همین بهت سر نزدم ممنون که به وب پارسا سر میزنی منم جبران میکنم عزیزم موفق باشی....
roya
پاسخ
مرسی...اکشال نداره...خواهش میکنم
مــــن
4 مرداد 94 22:14
+وبلاگ بسیــــــــــــــــــــــار خوشگلی داری رویا جون):
roya
پاسخ
به وبلاگ تو که نمیرسه عاطفه جووون
مامان فرح
4 مرداد 94 22:34
عزیزم خوشحال شدم که دختر داییتون قبول شد امیدوارم اون قلش هم قبول شه،چون دلش میسوزه
roya
پاسخ
اره طفلی گناه داره اخه اونم به اندازه خواهرش تلاش کرد...هنوز معلوم نیست ولی خداکنه قبول شه
مــــن
5 مرداد 94 11:12
وای رویا جون): +چه قده با معرفتی تو): نظرات رو جبران میکنی): +وای تا حالا دخملی مث تو ندیده بودم): بوس):
roya
پاسخ
خجالتم نده دیگه عاطفه...توهم خععلی بامعرفتی عزیز
مامان مینا و باباسعید
5 مرداد 94 22:50
سلام عزیزم مرسی که لینکم کردید منم فردا حتما لینکتون میکنم گلللللللم.:-)
roya
پاسخ
خواهش میکنم..بازم بهم سر بزنین
مامان زهرا
8 مرداد 94 18:55
مبارکه آفرین به این هوش و استعداد
roya
پاسخ
رویــــا
14 مرداد 94 1:29
سلام رویا جونم ...قربون دل مهربونت بشم که هم کمک حال نگین جان بودی و هم دعا گوس...ایشالله الی جونم هم به کمک مامانی گلش موفق میشه
roya
پاسخ
ممنونم از نظر خوووجگلتووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به eli joooooonam می باشد